انجام مشاوره مالیاتی آنلاین

پنجشنبه 29 آبان 1399
21:49
ارمین

عوامل مingثر بر نرخ استاندارد برش نقطه

نرخ قطع نرخ استاندارد ممکن است بسته به شرایط شخصی شما متفاوت باشد. ممکن است حق دریافت مالیات داشته باشید که نرخ برش استاندارد را افزایش دهد. متناوباً ، می توان نقطه قطع نرخ استاندارد شما را کاهش داد. این می تواند به وجود بیاید ، به عنوان مثال ، انجام مشاوره خقوقی رایگان اگر بیشتر درآمد شما از کارفرمای شما باشد ، اما درآمد دیگری نیز دارید که مالیات از آن کسر نشده است.


کمک هزینه های مالیاتی دارای تأثیر زیر است:

https://farshadghasemiy.ir/free-counsulation/

افزایش اعتبارات مشاوره مالیاتی با میزان تخفیف با نرخ استاندارد مالیات. این امر با نرخ استاندارد مالیات تخفیف می دهد.

و


افزایش باند نرخ استاندارد با میزان تسکین. این تفاوت بین تخفیف در نرخ بالاتر مالیات و نرخ استاندارد مالیات را اضافه می کند.

این تضمین می کند که در صورت اعمال تخفیف ، با نرخ بالاتر مالیات به طور کامل دریافت می شود.


به عنوان مثال ، کمک هزینه مالیات 1000 یورو برای مayدی با نرخ استاندارد 200 یورو و با نرخ بالاتر برای م €دی ارزش 400 یورو دارد. نحوه محاسبه این افزایش اعتبارات مالیاتی به میزان 200 یورو (1000 20 20٪ نرخ استاندارد مالیات) است. این میزان سود یک مayدی با نرخ استاندارد است ، اما مقدار مالیات برای م forدی که مالیات را با نرخ بالاتری پرداخت می کند ، ارزش بیشتری دارد. این امر با افزایش نقطه قطع نرخ استاندارد به میزان 1000 یورو حاصل می شود. این بدان معنی است که برای مالیات دهندگان با نرخ بالاتر ، 1000 یورو که با نرخ 40 درصد مالیات دریافت می شود در عوض 20 درصد مالیات می گیرد ، پس انداز 200 یورو (400 تا 200 یورو) علاوه بر 200 یورو پس انداز با افزایش اعتبارات مالیاتی افزایش نرخ کاهش نرخ استاندارد تاثیری نخواهد داشت بر مودیانی که از قبل مالیات را فقط با نرخ استاندارد پرداخت می کند ، بنابراین او فقط از افزایش اعتبارات مالیاتی سود می برد.


مزایای دریافتی از نوع غیر درآمد و غیرپرداخت اثر معکوس دارد:


کاهش اعتبارات مالیاتی به میزان درآمد با نرخ استاندارد مالیات

و


کاهش میزان قطع نرخ استاندارد با توجه به میزان درآمد

https://www.moneysavingexpert.com/tax-calculator/



[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]